Dette er ikke en blog der kun fortæller om livet, men den fortæller om sammenhold, oplevelser og følelser. Sammenhold i familien og med venner. Oplevelser der gør en i bedre humør, eller en oplevelse der kan ændre ens liv. Og følelser omkring forandringer. Ønsker, drømme og mål i livet.

Det er interessant at høre andres erfaringer og om deres liv. Jeg håber, at I synes, at det er lige så sjovt at høre om de ting jeg oplever og skriver om.

Enjoy life as a Party!! :)

tirsdag den 29. maj 2012

Livet..!!

Jeg elsker, at man kan sidde og snakke i timen uden at få skælud. Vi hygger rå meget og det er alle emner der bliver berørt. Vi snakker om fest og sidste skoledag. Det er virkelig sådan nogle dage man sætter pris på :)
Mine venner, der er intet bedre. Og nye bekendtskaber er heller ikke dårligt. Jeg sætter pris på at være i live, og kunne nyde selv de små ting. Vi sætter alle sammen pris på noget forskelligt. Familie, venner og selvfølgelig meget andet.
I love my life <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar